Sunday 14 August 2011

ACG 7672

     Jam 230,Nan Bomba cl aku tanya samada blh antar keta kat aku.Gila la aku kalu aku ckp tak blh.Asyik duk tringat kat Aura tu saja sari dua ni.Jam 3.55 dia(Adnan,tuan keta) smpai.Tu pun puas aku bg petua brkali2.

     Dgnnya ada sebuah kancil.Anak dan bakal menantu dia.Aku cuma ada 4ribu saja.Baki lg.500.Terus terang dgn dia,aku janji akn bg nti.Gantung 500.Mgkin waktu dia blik dr KL hari jumaat nti.Dia tak kisah.Selepas kait cempedak 10 biji buat buah tgn,dia pn bergerak.

     Punya mudah urusan jualbeli keta ini.Pakat main pecaya sj.Urusan ke Puspakom.tukar nma dninsuran dan lain2 hal,semua dia urus.Lagipn anaknya kerja di JPJ.Aku byr dn tgu sj.Semua dipermudah oleh Ya Rabbul Alamin.Alhamdulillah.

     Mulai saat itu,Aura bernombor ACG 7672 aku yang empunya..tq bro

No comments:

Post a Comment