Monday 8 August 2011

Komplit Set,Semua Ada

     Pagi tadi jam 8,blloka mesin padi yang mengejas kerja mengerat padi cakap,mesin padi nak p amik org lain dulu.jauh lbh krg 1 km lbh dr petak bendang aku.walhal smalam dia parking mesin tepi bendang aku sj,kira2 25 depa jaraknya.tiba2 nak p yang jauh nuu...apa kejadahnya dia ni.tapi aku buat muka slamba,takpa,ok kononn...sabaq3

     10 menet kmudian,datangla lori dgn tuannya nak mot padi aku sbb kmarin dah kompom pagi ni amik padi aku.dia tiba2 jd bkn main cenge,hangin.nek hantu komplet set.bloka tak tepakai,bengong,buta peghut blablabla...nampak semakan dgn aku dia ni.sessi mengata,mgutuk,maki n hamun pn berlanjutan 15 minit lagi.lupa la ni duk tengah posa.

     aku dapat ilham gena nak pekena balik bloka kutuk ni.aku tipon mangkuk tu,kata lori kalut,kena amik pg ni jgk.last skali dia kena dgn aku.mgaku mcm pokke...hehe...baghu hang thauu.aku beliak mata kat tuan lori,dia mcm paham saja aku tnya dia.Hang cekaap...dia kata kat aku.kembang pungkok aku.hihihi... 2bcontiniu soon...


No comments:

Post a Comment